yasdia yasdia .

yasdia

جدیدترین تغییر ظاهری استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های محبوب اینستاگرام است که نسبت به سایر قابلیت های اینستاگرام، بیشتر استفاده می شود و به همین دلیل این قابلیت در طی چند مدت اخیر بیشتر به آن توجه شده است و قابلیت های مختلفی به آن اضافه شده که می تواند به شما در انتشار استوری های مختلف کمک کند و هر چه بهتر دیده شوید.
اما طبق گفته ها، اینستاگرام در حال برنامه ریزی یک ظاهر جدید برای دسترسی به استوری های اینستاگرام است که نسبت به حالت هم اکنون بسیار کاربردی تر است چرا که شما می توانید تمام فالووینگ هایی که استوری گذاشته اند را در یک صفحه مشاهده کنید و دیگر برای مشاهده مجدد استوری های دیده شده نیازی به اسکرول کردن به سمت راست ندارید ! 

استوری اینستاگرام

با این حال این نسل جدید استوری اینستاگرام بجای یک ردیف، دو ردیف است با این تفاوت که در قسمت زیرین ردیف دوم، گزینه "See all stories" قرار گرفته است که با فشردن آن به تمام استوری های دیده شده و دیده نشده تنها در یک صفحه دسترسی پیدا خواهید کرد که واقعا کارآمد می باشد. گفتنی است که اینستاگرام این را تایید کرده است که این قابلیت تنها در تعداد محدودی از کاربران اعمال شده که این تغییرات به مدت یک ماه پای برجا می باشد .

ظاهر جدید اینستاگرام

از طرفی پیج های پربازدید و پر طرفدار، برای کسب درآمد از استوری اینستاگرام استفاده می کنند و به همین دلیل جای تغییر داشت و این تغییر برای بیشتر دیده شدن استوری های تبلیغاتی موثر می باشد که به کسب درآمد طرفین کمک خواهد کرد و این تغییر بی شک موثر خواهد بود و تا چند وقت آینده امید بر آن است تا چند مدت آینده برای عموم اعمال شود.

منبع : نمناک 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۷:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)